CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 29. októbra 2011

Summary of last few days...

Mám za sebou pár zaujímavých dní. Okrem víkendu. To sa nič zaujímavé nestalo, lebo som bola chorá takže som nemohla nikam ísť.To naštve, hlavne keď som mala na sobotu spravený plán. No čo už. Aspoň som sa venovala kade čomu od čítania kníh až po začiatok realizácie môjho vlastného knižného blogu. Keď príde čas, ukážem vám ho, zatiaľ by ste mi mohli držať palce, aby mi všetko vyšlo tak ako chcem.



V utorok som cestovala do Brna a to len bola sranda. Najprv som sa doma zašívala tak dlho až som začala slušne nestíhať, no podarilo sa mi stihnúť autobus, ktorým som vlak mala tiež stihnúť. No realita bratislavskej MHD ma (prekvapujúco) zaskočila. Neviem, kde sa ten autobus zdržal no tesne pred stanicou sa pred nami stala nehoda, takže autobus zostal stáť a nemal ako ďalej. Yes. Tak som sa vybrala peši, s tým, že o dve minúty mi vlak odchádza. Super. No viete si predstaviť ako som sa potešila, keď som zistila, že vlak mešká 10 minút a ja mám teda ešte čas si aj lístok kúpiť aj na nástupište prísť. Kúpila som si študenstký lístok do Kútov s tým, že však spiatočný z Kútov do Brna mám. Ale..!!! Asi tak 5 minút pred príchodom sprievodcu ( a tak max 10 minút pred príchodom do Brna)  som si uvedomila že síce ja mám ten spiatočný lístok, ale na cestu tam už je cvaknutý. Modlila som sa, aby som mala šťastie a neprišiel sprievodca. Nemala som :(. No bol zlatý ( a ja som to dobre zahrala vzhľadom na to, že som z toho ešte stále bola mimo) a normálne mi predal lístok a mám pocit, že mi asi ani nedal prirážku (ale istá si tým nie som). Spolucestujúci ma ľutovali vzhľadom na to, že fakt asi o 5 minút sme zastavovali v Brne. Ale aj tak si nie som istá či tento deň môžem označiť za zlý. Lebo stihla som vlak a nemusela som čakať na stanici hodinu a na druhej ďalšiu na prestup. Mohla som dostať nejakú pokutu a mohol byť sprievodca vysoko nepríjemný no nebol. Toto by som ukázala ako príklad keď sa všetko zlé na dobré obráti. Jediný ozajstný mínus je to, že sme na utorňajšej prednáške dobrali takmer celé skriptá od prednášajúceho a na zvyšok semestra si budeme musieť normálne písať poznámky. A keby stepoznali prednášajúceho, vedeli by ste, že to je takmer nemožné pre normálneho človeka. Budem musieť dávať po prvé pozor a po druhé dúfať, že sa mi nakoniec podarí požičať si niekoho dobré poznámky. Inak som v keli.

No a nesmiem zabudnúť na diplomovku.(Áno ja viem, omieľam to tu dookola, ale tak čo už narobím v poslednom ročníku?). Som len na začiatku a už teraz mám problémy s tým čo tam mám vlastne napísať. Môj vedúci ma začína vytáčať, lebo mi povedal, že mám písať tak, aby sme na konzultáciách neopravovali preklepy a technické chyby a venovali sa obsahu. Akože WTF?? Si myslí, že to robím naschvál či čo? A čo sa týka, toho čo tam mám napísané, tak ani neviem nakoľko to je dobre a nakoľko to budem musieť prerobiť. No neviem ako to chcem prerobiť, ak to bude nutné, lebo kníh na moju tému je málo a nie všetky  sú zrozumiteľne a použiteľne napísané. A ani neviem všetko čo tam mám dokázať. Takže ak mi to aj schváli v tej podobe, tak si nie to nemusím obhájiť... Už by som to najradšej mala za sebou... 




Obrázky som našla na stránke http://weheartit.com

2 komentáre:

  1. knizny blog? cool!
    to fakt nastve, 10 minut pred brnom:D

    inak musim uznat ze sa mi ten blog paci graficky, pekne obrazky a rozmiestnenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. heeej... trochu som podľahla šialenstvu :-[
    ďakujem, snažila som sa :)

    OdpovedaťOdstrániť