CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondelok 31. októbra 2011

GR & Bibliotéka

Viete čo? Ja mám dnes dobrú náladu. Možno ani nie tak dnes ako práve teraz v tomto momente. čo je trochu zvláštne, vzhľadom na to, že môj plán pohnúť s diplomovkou zase raz stroskotal. No tentoraz to nie je moja chyba a za tým si stojím. Je to chyba knižnice a nedostatku materiálov, ktoré potrebujem.


Prečo mám dobrú náladu? Môže za to pár dobrý knižných článkov na blogoch, a pár ľudí momentálne na goodreads, ktorí ma rozosmiali a zdvihli mi náladu keď som to potrebovala (Thanks guys). V tejto komunite som tak krátko a predsa mi to príde ako keby som do nej odjakživa patrila. Škoda, že mi trvalo tak dlho než som ju našla. No prišla práve včas. :)




Práve som vďaka Luc zistila, že tento týždeň sa koná bibliotéka. Bez nej by som si to asi neuvedomila a zmeškala by som to na čo čakám každý rok. Je to ako môj sviatok a okrem toho je vždy okolo mojich narodenín takže dvojitý sviatok. A teraz to vychádza, že tam pôjdem PRÁVE v deň mojich narodenín. Čo je ako taký malý zázrak, lebo som sa bála, že tento rok to bude ešte horšie ako ten minulý (oslava nedopadla tak dobre ako som dúfala :(.. nevermind), lebo to vyzeralo, že budem skoro celý deň sama. Naši aj s bratmi idú na nejakú akciu, ktorá sa koná len raz za čas. Ja som nechcela ísť, lebo so chcela byť s mojim drahým, no ten musí pracovať :(. Síce tvrdí, že si na mňa spraví čas, ale viem, že to nebude jednoduché a nechce sa mi tam zrovna stráviť celý deň čakaním kedy si na mňa bude môcť spraviť čas. Takže to vidím na bibliotéku aspoň na také tri hodinky možno štyri a potom obed s drahým a potom sa uvidí. Jediné čo mi chýba k dokonalosti je parťák. Niekto v BA s vášňou pre knihy a najlepšie ráno o 10? Vstupné je len 1€, no nekúp to.  Keby mal niekto záujem ozvite sa buď do komentárov alebo na mail. Keby bolo viac záujemcov, mohli by sme spraviť väčšiu partiu :)

1 komentár:

  1. heeeeeeej!! akurat som sa o tom so sestrou bavila, PRECO ostavam na vikend v brne?:( kup mi nieco:P

    OdpovedaťOdstrániť