CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nedeľa 16. októbra 2011

Just ordinary day...

Dnes tu je pár vecí... Určite ste si všimli, že som zmenila lay. Mrzí ma, že nie som schopná si taký pekný spraviť sama ( tento mám z http://www.leeloublogs.blogspot.com/) ale nie som v tom moc zbehlá a nemám veľa času na to, aby som sa tým teraz zaoberala. Možno raz....
Včera som spravila aj niečo z diplomovky - naTEXovala som dve strany a som na seba hrdá. Na čo už až taká hrdá nie som je fakt, že dnes som s tým nepohla vôbec. Z tej jednej knihy som si nebola istá, či tam chcem ešte niečo dať a grafy sa mi nepodarilo spraviť tak ako som chcela. Ale dnes som sa ani veľmi nesnažila priznávam sa :(.
Objavila som a podľahla som viacerým knižným blogom a stránke Goodreads... neviem ako sa z tej novej závislosti dostanem. Ale mohla by mi pomôcť k tomu, aby som sa viac venovala čítaniu kníh. Iných ako matematických. :D Na blogu Knižní doupě som sa podujala na zrecenzovanie jednej knihy, resp. celej (zatiaľ nedokončenej) série, no keďže som tú knihu čítala už dávnejšie tak to ide zťažka. No keď to napíšem, tak to potom zverejním aj tu.
V rámci vyhýbania sa diplomovke som sa dnes hrala s Photofiltrami a pár fotkami, ktoré som odfotila, keď nám v škole kvitli magnólie. Tu je výsledok:
toto sú povôdné obrázky:

     
a takto upravené:
To je na dnes všetko.

P.S. Okrem toho som spojazdnila rubtiku Píšem, kam som nanovo zverejnila už zverejnené dve básne, preto sa tu objavili znovu. Časom pridám aj ďalšie.

6 komentárov:

  1. ten laaaaaaaaaaaaaaay, uzasny, zavidim ti ho!!!:-[
    a stale si za vikend natexovala 2x viac ako ja:D
    tie fotky su super:) okrem poslednej, ta sa mi nepaci *janic*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten lay bol jeden z veľmi mála čo sa mi páčil a nakoniec to nejak vyhral, lebo ten starý bol proste nanič :D
    no ale je to máááááálo :(
    ten posledný sa ani mne veľmi nepáči :-[

    OdpovedaťOdstrániť
  3. páči sa mi tá prvá upravená, vyzerá celkom uveriteľne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hej hej tá prvá upravená je pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť