CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondelok 10. októbra 2011

A nezaprší a nezaprší...

Ach jaj, ide to so mnou dolu kopcom. Budem to však zvaľovať na to, že ešte stále som sa mi nepodarilo sa poriadne vyspať. Už takmer mesiac. A to nie je bohviečo. Najhoršie je, že som celý večer unavená, ale keď si ľahnem do postele s tým, že idem spať, všetko vypnem a pozhasínam, zavriem oči a v tom momente nie som unavená. Otvoriť oči sa mi nechce, lebo chcem spať, ale nejde mi zaspať. Neviem čo s tým. Ak máte rady ako rýchlo zaspať nebojte sa poradiť, budem len rada.
Jediné na čo som dnes hrdá je, že som vybavila všetko, čo som dnes vybaviť chcela. Objednala som sa na alergologické testy, aj keď mi nedošlo, že budem musieť ísť na kontrolu a ak bude kontrola na druhý deň, tak vlastne nemôžem, lebo musím byť vtedy v Brne kvôli konzultačkám k diplomovke a to nechcem presúvať, lebo by som to musela presunúť o minimálne týždeň a ja potrebujem vedieť hneď či a čo mám zle aby som mala motiváciu pokračovať. Takže zajtra keď tam pôjdem tak uvidím, či si nechám spraviť testy alebo sa budem musieť preobjednať. Yes.
Ďalej sa mi podarilo vybaviť zubárku. Myslela som, že sa len objednám, ale našťastie mám úplne super zubárku tak ma hneď vzala dnu (podarilo sa mi totiž prísť pred tým než prišla ďalšia pacientka) a bolo to hotové raz dva. Síce už nemám až také ukážkové zuby ako kedysi ale stále mi nemusí nič robiť. Iba ak by sa mi začal šíriť kaz, ktorý mám na jednom zo zadných zubov.
Podarilo sa mi vybaviť aj potvrdenie o návšteve školy do banky, aby som, už posledný rok, mohla mať nespoplatnený študentský účet.
A ešte som sa objednala na gynekológiu na každoročnú prehliadku a dokonca mi hneď ponúkla termín, ktorý mi vyhovoval. To je úspech.
Dnes som sa dozvedela zlú správu. Fórum, na ktoré som chodila na ebooky predali. WTF??? Predať fórum? Okrem toho keď vlastne kopec kníh je tam viac menej ilegálne, lebo sa tak nejak neriešili autorské práva atď... A najlepšie je, že admin okrem toho, že posledný rok vôbec nechodil na to fórum ani sa o neho nestaral tak za neho zhrabol 30 000 Kč a ani nedal vedieť členom čo sa chystá urobiť. Podraz a dosť veľký. Dokonca tam riešili aj to, že najväčší prispievatelia mali problém s políciou, zhabané počítače a podobne. Sila. A poriadne sa nevie, že odkiaľ vlastne mali ich kontaktné info. Čítala som celú diskusiu, teda to čo z nej za týždeň zostalo, lebo kopec členov maže príspevky a účty vo viere, že nebudú stíhaní políciu aj keď to možno nemá zmysel, lebo údaje sú pravdepodobne aj tak zálohované bohvie kde, takže ak sa niekto naozaj bude chcieť dozvedieť čo, kto, kedy, kde, tak sa to dozvedia. Už sa hovorí o novom fóre, ktoré založia ľudia, ktorým na tom bude viac záležať, ale keďže som nebola pravidelný prispievateľ, tak neviem či to zistím v dohľadnej dobe. A aj tak sa bude musieť dávať väčší pozor na to, aké knihy budú prispievať a podobne. Lebo eknihy už prišli aj na Slovensko a do ČR, takže už sa nedá oháňať tým, že dopyt je, ale ponuka nie, lebo už je, aj keď nie taká, ako by dopyt ale je. Takže už sa vytvárajú pravidlá aké knihy sa budú môcť pridávať, kedy a podobne. Zbohom najnovšie knihy, ktoré si netúžim zrovna kúpiť alebo si to nemôžem zrovna dovoliť, ale stále si ich chcem prečítať. Môžem sa postaviť do radu v knižnici a dúfať, že sa mi ich podarí uchmatnúť. Ak ich vôbec budú mať.
Jedna vec ma naozaj rozčuľuje. Ľudia, ktorí verejne píšu, a hlavne chcú písať pre väčšie množstvo ľudí, no neovládajú gramatiku. To ma vie skutočne vytočiť. Klasické y a i a ý a í napríklad v prípadoch nominatív množného čísla. Alebo iné hrubky. Či preklepy. Tie ma najmenej hnevajú, ale čo to tí ľudia po sebe nečítajú? Napríklad tu na blogspote sa dá zapnúť kontrola pravopisu a to odhalí minimálne preklepy a očividné hrubky, problém prvého pádu množného čísla to nevyrieši, ale aspoň eliminuje zvyšok... Som náročná, ja viem, ale myslím si, že je dôležité vedieť gramatiku a pravopis keď chcem písať pre kohokoľvek okrem seba. Či?
No okrem tohto som vlastne dnes nič nespravila. Neupratala som si (určite nie poriadne) a ani som nič nespravila z diplomovky. A hnevá ma to. Zajtra tiež nič nespravím. Ale potom už musím makať. Naozaj....

2 komentáre:

  1. na mna zabera proste ked si citam az kym pri tom vyslovene nezaspim. ale kedze to robis asi aj ty ved, tak potom uz fakt neviem:(
    chodis kazdy rok na gynekologiu? naco?:-o
    nehovoris o tom audio fore ze nie??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no aj čítanie som skúšala, ale vzhľadom na to, že čítavam napínavejšie knihy, tak sa mi chce potom spať ešte menej, lebo to chcem dočítať a rozmýšľam o tom a podobne :(
    ono by sa malo chodiť každý rok :-[ aspoň ja som také počula...
    ee hovorím o ebookforum.cz... to fungovalo asi 5 rokov a mali tam toho fakt mrte a dobré linky a tak :(

    OdpovedaťOdstrániť