CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

štvrtok 27. októbra 2011

Podzimní dumání #2 - Dream casting



Blogový špeciál z dielne Syki, kde sa budem(e) zamýšľať nad všetkým možným. Každý štvrtok počas 7 týždňov sa tu objaví nový príspevok na novú tému. Ak sa chcete pridať aj len na jednu tému, tu nájdete zoznam všetkých tém.


Tak jako máme oblíbené knihy, máme i oblíbené postavy... a tyto postavy si častokrát při čtení vyobrazujeme jako nějaké herce, zpěváky a tak vůbec. Někteří lidé si dokonce sestavují tzv. dream castingy - jak si představují, že vypadají jejich oblíbené postavy, anebo kdo by je mohl hrát v případné filmové podobě. Jste také jedním z těch, kdo si pravidelně sestavuje přehled herců, anebo to jde mimo vás a spíš vás to u ostatních otravuje? 

Nad týmto som sa pravdu povediac ešte nazamýšľala. Jedna vec je ak som videla či už filmové alebo seriálové spracovanie. Vtedy už sa veľmi nevyhnem predstave daného herca danej postavy. To už mám tak zafixované. 
Čo sa týka mojich vlastných predstáv, tak neviem povedať, či si predstavujem často spevákov či hercov na mieste tých postáv. Niekedy může byť ak sú tie postavy tak opísané, že by mi niekoho pripomínali, ale to je málo kedy. V mojich predstavách sú knižné postavy skôr neurčitého vzhľadu. Viac ma totiž zaujíma príbeh a teda s tým spojené povahy a konanie postáv ako to ako vyzerajú. Pretože to málokedy zasiahne do samotného príbehu. 
Nebránim sa dream castingom iných, no nenarazila som ešte na ne, alebo si to nepamätám. No možno by som sa aj na nejaký pozrela a zhodnotila či môže alebo nemôže byť. No rozhodne sa tým nezaoberám celé dni a noci. Na to mám iné veci na robote a iné čo sú mi milšie a radšej by som robila ako toto. 
Síce to nie je nejaká úplne megaúžasná úvaha a zamyslenie sa, ale k tejto téme sa nemám veľmi k čomu vyjadrovať, lebo mi je na míle vzdialená. No názory iných ma zaujímajú, prípadné príklady tiež, takže sa nehanbite a sem s nimi ;)

1 komentár:

  1. Tenhle příspěvek mě normálně pobavil :D Líbí se mi, jak to jde mimo tebe a nic si z toho neděláš :D

    OdpovedaťOdstrániť