CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

streda 19. októbra 2011

Děsivé čtení


Rozhodla som sa zúčastniť sa podzimnej challenge, ktorú poriada Knižní doupě (viac info tu). Môj cieľ je za teraz už necelých 7 týždňov prečítať aspoň 10 kníh ( vpravo aj mám obrázok, ktorý mi to bude pripomínať). Mám pocit, že som v poslednej dobe stratila kontakt s knihami a takto sa to snažím napraviť. Takto aspoň obmedzím zbytočný čas na notebooku keď vlastne nič nerobím a budem tu robiť len užitočné veci ako blogovať a písať diplomovku a prezerať si knižné blogy :D(to síce nie je užitočné, ale mojej novej závislosti sa tak skoro nezbavím :D)
Tu potom postupne uverejním zoznam kníh, ktoré som prečítala, aby ste videli, že som ich ozaj prečítala 10.
Soooo who's with me?

4 komentáre: