CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondelok 3. októbra 2011

Diplomovka mi nedá spať...

...a nie len diplomovka. Od kedy som sa nasťahovala na intrák tak som sa poriadne nevyspala. Možno je to tým, že aj napriek tomu, že som unavená, tak mám plnú hlavu myšlienok alebo to môže byť aj tým, že v rámci večernej žravosti mám plný žalúdok a telo sa nedokáže uložiť k spánku. Tak či tak, je to problém, lebo najnovšie som začala robiť v jednej informatickej firme kde mám na starosti ráno od 7:30 do 10:00 na starosti tlač a kopírovanie. Ak niekto príde. Dnes tam nebol nikto. A som zvedavá či v takú nekresťanskú hodinu vôbec niekto príde. Jediná robota, ktorú pravdepodobne budem robiť, bude tlač prípadne kopírovanie niečoho z predošlého dňa a podobne. Inak to nevidím. Ale nebudem sa veľmi sťažovať veď mi za to platia. Problémom však je tá nekresťanská hodina vstávania (6:00) v kombinácii s nedostatkom spánku. Uvidíme ako dlho tak zvládnem fungovať s tým, že večer ma ešte čaká škola.
Ale späť k diplomovke. Za cca týždeň sa mi podarilo zbúchať nejakých 7 - 8 strán, čo je podľa mňa celkom slušný výkon, no podľa môjho vedúceho to je, ako keby som nemala nič napísané. Možno keby vedel skutočný čas, koľko som to písala tak by to nebolo až také zlé. Problém je v tom, že čaká ma ešte veľa roboty a nemám až tak veľa času ako to v skutočnosti vyzerá. Je pravda, že diplomovú prácu budem odovzdávať až niekedy koncom apríla začiatkom mája alebo kedy, ale vzhľadom na to, že musím dopísať teóriu, vymyslieť ako sa k problému postavím, naprogramovať to, vyhodnotiť a celé to spísať tak mi nezostáva až tak veľa času. A to musím do rovnice započítať aj skúškové obdobie a oddychový čas ako moje narodeniny, Vianoce, Silvester a podobne. A v druhom semestri by som si chcela seriózne začať hľadať prácu, aby som mala trochu náskok pred všetkými absolventmi, ktorí končia so mnou. Takže potrebujem to mať celé dopísané čo najskôr.
Držte mi palce, nech mi môj plán vyjde ;)

6 komentárov:

  1. večerna žravost:D
    to vstavanie bude ako minuly rok no, zvladla si to vtedy, zvladnes to aj teraz:)
    NIEEEEEE NESTRESUJ MA UZ S TOU DIPLOMKOU TOLKO (PANIC)(PANIC)[RUSKIJ]

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tomu ver, že večerná žravosť... och ale ak z tohto nepriberiem tak už neviem
    problém je v tom, že minulý rok som spala aspoň v noci, ale teraz v noci nemôžem spať, o to ide :(
    musím ťa stresovať, aby som ťa vyhecovala :P nie že budeš predlžovať len kvôli diplomovke... a ak to budeme mať napísané skôr spravíme si výlet :P úplne jedno kam, ale spravíme deal?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jaaj no:( to ti asi chybaju tie vlaky!!
    ved pokracuj len, zacina to fungovat:D no taky4-5 dnovy by sme si snad mohli dovolit, ak to stihneme dostatocne skoro pred statnicami (goodluck)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ha vlaky :D nie tu je to asi posteľou alebo neviem čím :(
    však neboj sa budem, zajtra toho musím veľa napísať tak snáď nebudem moc unavená a zvládnem svoj plán... a teoreticky môžme ísť za odmenu až po štátniciach aby sme moc nestresovali (aj keď uvidíme, kedy budeme mať hotovú diplomovku :D)

    OdpovedaťOdstrániť