CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

piatok 18. novembra 2011

Moja knižná dilema...

zdroj: weheartit.com
Kto čítate o trochu viac asi to poznáte. Ten pocit, keď máte k dispozícii viac kníh ako času. Ktorú skôr prečítať? Prečo nemôžem čítať dve naraz? Nemyslím mať rozčítané dve knihy naraz, ale doslova čítať dve knihy naraz. Keby to bolo možné, všetko by som stíhala. A ešte by som potrebovala tretiu časť mňa, ktorá by robila na diplomovke (nemohla som si pomôcť a nespomenúť ju. Ospravedlňujem sa všetkým, ktorým to lezie na nervy, ale tento rok je diplomovka ako parazit, ktorého sa nemôžem zbaviť. Tešte sa, keď ju konečne odovzdám a obhájim! Už nikdy, snáď, o nej nebudete počuť či čítať! Iba vo výnimočných prípadoch, ktoré nemajú prečo nastať). Ale nie o tom som chcela. Späť k mojej dileme:

Nové vs. z knižnice vs ebooky

zdroj: fragment.sk
Jediné v čom mám úplne jasno je audio kniha. Čaká ma posledných pár strán(teda minút) z Eldesta, a potom Brisingr a potom konečne Inheritance! Veľmi sa na to teším, tak snáď ma Paolini nesklame. "Jinak budou chlupy lítat!" :D :D

A z čoho si nemôžem vybrať?
Nové knihy z bibliotéky na mňa koketne žmurkajú: Erebos a Prežila som svet.
Nová kniha, ktorú som si kúpila: Darke (no u tej jedinej ma netrápi, že bude musieť počkať na neskôr, lebo je to šiesty diel a ja si potrebujem aspoň zhruba pripomenúť o čo šlo v tých predchádzajúcich)

Z knižnice:
zdroj: goodreads.com
Momentálne čítam Triašku. Je to zaujímavé, možno trošku presladené, ale nečíta sa to zle.
Potom ma čaká Zavrhnutý, ktorého už mám z knižnice požičaného dlhšie, takže bude musieť nasledovať asi ten. Som zvedavá, či ma to zaujme.
No a ešte mám z knižnice celú sériu Mariotových dedičov. Na to som veľmi zvedavá, lebo som na to počula chvály, môj brat sa do toho veľmi začítal ( a to je taký malý zázrak!) a okrem toho som nedávno zistila, že autorka chodila so mnou na matfyz do toho istého ročníka, len iný odbor. Tak už len preto si to chcem prečítať.

Ebooky:
Nové vs Staré
zdroj: goodreads.com
Čaká má Unbecoming of Mara Dyer, na ktoré som neskutočne zvedavá, lebo som na čítala strašne veľa pozitívnych ohlasov a asi len dva negatívne, tak okrem toho že si to proste CHCEM prečítať, tak chcem vedieť, kam sa prikloním.
Čaká ma Anna dressed in blood. Na to som tiež neuveriteľne zvedavá, či ma to uchváti ako všetkých naokolo.
A čaká ma dobiehanie môjho vzdelania: Vampírska akadémia. Áno ja viem, som neuveriteľne pozadu, ale čo mám povedať. Obálka m nikdy neupútala a nemala som nikoho, kto by mi to doporučil a tak teraz musím dobiehať.
Chcela by som dočítať: Sériu Kľúče od kráľovstva od Gartha Nixa. V češtine vyšlo už prvých päť dielov, ja som v češtine zatiaľ čítala prvé tri a minulý rok som sa na to dala v angličtine a zatiaľ som sa dostala do polovice druhého dielu. V angličtine už sú všetky a hnevá ma, že som sa k tomu nedostala. But I will!!! Len dúfam, že čoskoro. Druhý semester by som mohla mať viac času. Tak snáď vtedy.

Ja mám vlastne približne jasno. Najprv Triaška, potom Zavrhnutý, lebo tie potrebujem vrátiť. Potom Mariotovi dediči asi. Ale ak sa o ne budem musieť biť s bratom, tak najprv prečítam Prežila som svet prípadne Erebos. A potom sa vrhnem na ebooky, no tam si poradím nie som vôbec istá. Ach jaj. So many books, so little time.

zdroj: weheartit.com

3 komentáre:

  1. s týmto s tebou maximálne súhlasím, ja tiež neviem, ktorú knihu čítať skôr a o ebookoch ani nehovorím, to je tiež velice zaujímavé :) ja váham či si triašku prečítať alebo nie skôr si ju asi stiahnem a uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto by sa skor hodilo na knizny blog nie?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sue: triaška je zatiaľ taká sladká romantika :)) nie je to zlé, ale zatiaľ tam ide hlavne o lásku tých dvoch :)
    mobanika: nieee toto je osobný problém :P :D tento blog mám práve na to aby som sa vypisovala z takýchto blbostí :D

    OdpovedaťOdstrániť