CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 26. novembra 2011

I loved my yesterday...

Tento príspevok som pôvodne chcela napísať už včera, ale keďže som dopisovala článok k Podzimnímu dumání a recenziu na Triašku (a pritom pozerala hokej :D) tak som nemala šancu stihnúť aj toto. Hlavne keď mi tá recenzia išla tak ťažko. No nie o tom som chcela.

Včerajšok najprv nevyzeral ničím výnimočný. Vstať, dobaliť a ísť do školy. Klasická nuda. Prvý náznak dobrej správy bol, že profák pripustil možnosť predtermínu, čo by bolo skvelé, lebo by som mala tretinu skúšok už pred Vianocami. Len dúfať, že sa rozhodne v môj prospech. Lebo potrebujem voľné skúškové na diplomovku a tak. Potom nasledovala cesta vlakom. Ešte na nástupišti som stretla bývalého spolužiaka zo strednej, ktorého som už minimálne rok nevidela a tak sme celú hodinu a pol kecali o všetkom možnom.

No a teraz prichádza tá awsome časť!! Prišla som domov a čakali ma dva(!!!) balíčky. V prvom bol môj prvý recenzný výtlačok, ktorý som vyhrala od CooBoo na ich FB stránke.

A druhým boli náučničky od Mary, na ktoré som sa veľmi veľmi tešila:
Tieto dostanem na Vianoce: (srdiečka tie modré)


Tieto vľavo som si kúpila na hneď a tie vpravo som dostala ako darček :)))




Kúpila som ešte jedny, ale tie sú ako darček, takže tie nebudem ukazovať, čo ak sem tá osoba zablúdi že? Ak by ste si chceli kúpiť aj vy takéto super náušničky (alebo kopec iných) odporúčam navštíviť FB stránku Strawberia. Skvelé originálne náušničky a super ceny :)

No musíte uznať, že takéto dva balíčky vedia zdvihnúť náladu :) K tomu dobrý hokej zakončený výhrou :) Škoda, len že to môj brat pokazil :(

3 komentáre:

  1. Ďakujem za propagáciu:)) Jeeee Lauren Conrad chcem aj ja!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie je zač ;) veď som ti to včera hovorila, že bude reklama aj tu :) chápeš snažím sa zaslúžiť si svoj darček :))
    A už si čítala prvý diel? Ja sa na neho teraz chystám

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mam rada take dni, ked sa nieco zadari a potom uz do toho zapadaju vsetky malickosti:))
    btw minimalne podla obalu ta kniha vyzera dobre (goodluck)
    a tie srdiecka su kraaaaasne!!

    OdpovedaťOdstrániť