CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nedeľa 27. novembra 2011

Koniec Děsivého čtení a čo ďalej

Už sa pomaly blíži koniec novembra a ja som úspešne splnila podzimnú čítaciu challenge Děsivé čtení. Najprv som si myslela, že s desiatimi knihami som sa trochu podcenila, ale našťastie som úplne presne odhadla svoje možnosti a čas. Takže ak chcete vedieť aké knihy som v rámci tejto challenge prečítala, ako som ich ohodnotila a aj odpovede na dve jednoduché otázky, stačí sa pozrieť sem.
Od dnes sa začínajú aj všemožné vianočné projekty, ktorých sa už ale účastním so svojím knižným blogom, takže pre viac informácií sa pozrite tam. Všetky štyri projekty nájdete na pravom bočnom paneli :)
Už chýba len posledný príspevok k Podzimnímu dumání a na teraz s challenge a projektami na tomto blogu končím. No zase niečo príde :) Keď už nič iné, moje kecy tu stále budú :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára