CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

streda 16. novembra 2011

Birthday, bibliotéka and...

Uvedomila som si, že som už dlho nič nepísala. Teda žiadny taký normálny blog, okrem Podzimního dumání. A keďže teraz mám aj čas aj náladu aj o čom písať, tu to máte :)

Čo sa stalo za ten dlhý čas?
Mala som narodeniny!! Som už stará, 22 ročná. Podľa už dvoch kníh starenka (boli to knihy pre tínedžerov tak by som sa asi nemala čudovať, len by ma zaujímalo, ako označia 70+ :D)
Pýtate sa čo som dostala?
Od našich topánky, ktoré som si kúpila už asi pred mesiacom, lebo som ich chcela a potrebovala, ale tie bohužiaľ nemám odfotené. Ďalej knižku, ktorú som si vybrala na bibliotéke.
 Na narodky je tá v Zajatí snov: Precitnutie, Erebos dostanú bratia na Vianoce a Prežila som svet sme si kúpili len tak (ale ja sa tvárim, že sú všetky tri pre mňa :D)
Od bratov som dostala ventilátorovú podložku pod notebook :)(len si musím zvyknúť, že vrčí :D)
Od drahého som dostala knižku Jeden deň (vie čím ma potešiť :)), aj keď jeho výrok:"To aby som nemusel ísť na to s tebou do kina ma pobavil :D) a vzal ma do cirkusu!!! Bolo tam úžasne :) Najviac sa mi páčili artisti. A klauni boli creepy a strašidelní. Vôbec som sa nedivila dieťaťu vedľa mňa, že sa vždy rozplakalo, keď prišli na scénu a chcelo ísť preč.







A ešte od mojej najlepšej kamarátky som dostala náušničky, lak a domáce medovníčky - mňam! (tak som sa z nich prejedala až mi z nich bolo vždy zle :D)

všetky jej nášničky nájdete tu a ak chcete nejaké kúpiť tak tu
Lak som bohužiaľ neodfotila a momentálne je v Brne a ja v Bratislave, takže vám bude musieť stačiť, že to je svetlofialový značky Essence :)

No a ešte som dostala, ale nie tak úplne na narodky, no môžem to tak brať 2 filmové tričká:
Vyhráva u mňa to tyrkysové, lebo je úplne úžasná farba :)

Čo iné sa ešte udialo? Bola som na bibliotéke, a hneď dvakrát :) Najprv v deň mojich narodenín a ešte aj deň potom. Kompletnú správu z bibliotéky (ak ste ešte nečítali) nájdete tu.


Ďalej som prečítala dosť kníh :) Najviac sa mi zapáčili Hry o život, aj keď sú svojím spôsobom kruté. Zatiaľ som prečítala len prvý diel a už sa veľmi teším na zvyšné dva. Chcem to stihnúť do marca, lebo vtedy má prísť do kín sfilmovaný prvý diel a predtým než mi (snáď ne)pokazia dojem z knihy aj série, to chcem mať prečítané. Snáď sa to dovtedy uvoľní v knižnici, alebo presvedčím našich, aby mi to kúpili :D.

Všetky, knihy, ktoré som prečítala nájdete "zrecenzované" na mojom novom blogu Kniho-lienka, ktorý som predstavila asi pred týždňom v samostatnom príspevku.

Vďaka tomu, že som tak viac čítala tak som dospela už takmer na koniec čítacej výzvy Děsivé čtení, ktoré má ikonku vpravo hore, na ktorú keď kliknete, budete mať predstavu o mojej ceste a nájdete tam odpovede na dve jednoduchú otázky ku všetkým knihám :)

A ešte najdôležitejšia správa dnešného dňa: Musím sa vám pochváliť, že dnes sa zúčastním polnočnej premiéry Twilight Saga: Breaking Dawn Part I. Oh yeah! Budem dúfať, že nezaspím. A v rámci toho, aby som tomu zabránila, tak si idem zdriemnuť :)
Ak budete mať záujem a ja toho budem schopná v priebehu pár dní tu môžem zrecenzovať tento film :)



A nakoniec trochu srandy:
Všetky obrázky okrem darčekov, ktoré som fotila sama sú z weheartit.com

4 komentáre:

  1. Měla jsi krásné narozeniny!!! A tu půlnoční premiéru teda závidím, taky se na Rozbřesk chystám, ale ta atmosféra o půlnoci bude úžasná! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mas super najlepsiu kamaratku!!! aj ja taku chcem!!
    a to tyrkysove tricko je vazne pekne, chcem take!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lucille: ďakujem :)
    mobanika: ha takú môžem len ja mať :P ty sa musíš spokojiť so mnou :P a tričko si môžeš skúsiť od Kitta vypýtať :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prekrásne darčeky, hlavne to tyrkysové tričko a naušničky :) a ja mám takú kamarátku ktorá mi robí bižutériu :P only for me :) ja sa už teším ked nám zreferuješ o Breaking Dawn :) či sa oplatí ísť na to do kina alebo si to stačí stiahnuť v pc pozrieť a vymazať :) taký chladič na ntb mám aj ja, po chvílke si na to hučanie zvykneš ale naozaj to pomáha :) pc sa neprehrieva :) a ja stále spomínam na bibliotéku, call me crazy but that´s the way it is :)
    a čo na hunger games povedať? :) len to aby si čím skôr zohnala druhý a tretí diel a dáme si spoločné čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť