CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nedeľa 30. decembra 2012

Výnimočne čisto slovenský medzisviatkový

Rozhodla som sa, že by to chcelo ďalší update z môjho života...
Vianoce sme všetci prežili, ani sme sa tak veľmi nepohádali, len som skoro prefackala môjho mladšieho brata. Darčekov bolo tak akurát, všetky potešili. Či ich sem dám sa ešte rozhoduje, lebo som sa stihla už aj presťahovať a úprimne ani neviem kam som to všetko dala.. Tak možno neskôr, ak vôbec.
Sťahovanie. Je to strašná zloba. Mám asi milión vecí, ešte asi polovica je stále v taškách lebo som zatiaľ nevyriešila kam ich dám. A ďalší trilión zostal ešte u našich. Ale to už sú skôr drobnosti a hlúposti, ktoré som už nevedela zbaliť, nevošli by sa do auta a absolútne som netušila kam by som ich dala.
Momentálne sme aj spolu s drahým v upratovacom a vybaľovacom móde. A modlím sa, aby sme už skončili, lebo sa asi pozabíjame. Môj drahý totižto chce povyhadzovať všetko, čo sa mu nepáči bez ohľadu na to, či sa to mne páči alebo nie. Plus ma strašne buzeruje... Ja potrebujem na upratovanie svoj kľud. Chcem upratovať vtedy keď JA chcem, ČO chcem a AKO chcem. Neznášam keď mi niekto kuká cez rameno, komentuje a robí poznámky...
Dnes si on šiel po ďalšiu sadu vecí a prišli s ním obaja rodičia a prehliadka od svokry. Trošku som zaťala zuby, nepozorovane prevrátila očami a prežila som to. Nechápem jej potrebu všetko premaľovať... Ešte aj na šporák (od nich) cíti potrebu naplieskať farbu. Podľa mňa je to sprostosť. A ďalej chcela natrieť trubky v kúpeľni. Myslím že patria k radiátorom či k čomu. Dokonca zahlásila, že ona mi ich príde namaľovať, keď ja som povedala, že uvidím kedy na to budem mať čas. No určite. Už len to potrebujem, aby potom mala poznámky... A možno som na ňu tvrdá, ale netúžim po tom, aby mi sem zasahovala do toho ako si to zariaďujem.
Som zvedavá kedy konečne príde deň, že už nebudeme musieť upratovať... myslím po prerábaní a sťahovaní. Pretože keď taký deň nastane môžeme prejsť ku kolaudáciám! Na tie sa teším!
Zajtra je Silvester. Pravdepodobne ho strávime úplne trápne - kino a potom sa uvidí podľa počasia a nálady. No nepotrebujem pártyovať. Chcem si konečne oddýchnuť. Lrn si sadnúť a chvíľu nemyslieť na upratovanie.
V utorok by som chcela dať novoročný post, dúfam, že to stihnem.

Užite si Silvestra a oslavujte tak, aby ste do Nového roka nevstúpili s opicou! ;)

3 komentáre:

  1. nevstupit do noveho roka s opicou povazujem za kardinalne zlyhanie! :D nemusim sice sablit, ale ked sablim, aspon viem ze som sa urcite dobre bavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. snad to budete mat cim skor za sebou!!

    OdpovedaťOdstrániť