CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

piatok 21. decembra 2012

Unbelievable!

Dačo neslýchané! Ja mám chuť písať ďalší blog! To však ešte nie je tá neslýchaná časť, to sa mi stáva často... To čo je neslýchané je, že... wait for it... ja som sa k tomu aj reálne dokopala! Chápete? Lebo ja nie...

Dnes som bola nakupovať vianočné darčeky... Na poslednú chvíľu of course, však načo by som bola bez stresu. It keeps me goin'. Drahému som kúpila papuče a ponožky (úplne štýlové) a chcela som ešte rukavice buď také na dotykový telefón alebo bez prstov ´, ale že sa dajú z nich spraviť palčáky. Jedny som aj vybrala ale chcela som najprv kuknúť inde... A on mi večer povie že si už jedny kúpil. Tak sa na to asi vykašlem a nič viac nedostane... Okrem knihy, o ktorej vie. Chjo... ešte to musím premyslieť, lebo tie rukavice sa mi páčili.
Čo sa mi ale najviac páči, tak som kúpila skoro synovcovi 5x body s krátkym rukávom na ktoré som patrične hrdá, lebo je brutálne rozkošné. Dve sú len biele s hviezdičkou, taká normálka. Ale zvyšné tri! To už je niečo iné. Sú biele, ale s nápismi Little man, Little hero a Little dude... No povedzte nie je to úžasné??? Je to bohovské! Dúfam, že sa im to bude páčiť, ale myslím že hej :D

Už mi chýba len brat a drahého sesternica. Ale pre obidvoch mám tipy, len si to musím nechať cez noc uležať v hlave a zajtra to ísť kúpiť. A budem mať pokoj. Do najbližších narodenín. Alebo menín. Whatever.

Momentálne mám brutálnu Gilmore girls mániu. Nepozerám nič iné. Ani TBBT, ani HIMYM, Kosti, 2BG, a ani som nezačala sťahovať Gossip girl či pokračovať v Doctorovi Who. Obávam sa že kým nedopozerám Gilmorky však ostatné je on hold. A mám prílišný crush na Jessa. I can't help it but he is really cute and sweet and has an attitude - cute bad boy. Perfect combo. I love him...And I am perfectly okay. Don't need any help. I am fine the way I am.

Celý tento článok vznikol vlastne kvôli tomu, že som cítila potrebu niekomu zdeliť že mám crush na Jessa. Začínam premýšľať, že by som mohla trochu viac blogovať, lebo v poslednje dobe mávam an to fakt chuť... Uvidím... Chcelo by to novoročný blog, a už mám pár potencionálnych predsavzatí, tak držte palce :)

4 komentáre:

  1. :D ciel blogu bol jasny. gilmorky FTW!!!!!!!!!
    ivo to tu necita ze tu sem verejne pises?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné že gilmorky! len čo je FTW? :D
      pche jasné že nečíta... nie som si istá či vie že píšem bloga už vôbec nie aká je jeho adresa :P

      Odstrániť
    2. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw treba googlit:P
      pch ty si aka tajna!

      Odstrániť
    3. čiže Fuck the world? :D alebo wtf backwards? :D ne ne ne, ja viem určite Free the wales!:D
      tak som :D hlavne on takéto moc nečíta :D

      Odstrániť