CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nedeľa 23. decembra 2012

Merry Grinch Christmas

Je niečo po piatej. Mám pocit ako keby bolo aspoň 8. Zajtra je Štedrý deň. Vôbec nemám taký pocit. Žiadna vianočná nálada, len stres a nervy a hádky. Treba piecť a upratovať. Nikomu sa po prvé nechce a po druhé sa to nestíha. Skvelý recept na navodenie atmosféry, vrelo odporúčam.

Dnes som chcela robiť rafaelo a šuhajdy. Aj som sa na to vychystala a pripravila som si všetko na rafaelo. Začala som. Po tom čo som pridala do zmesi asi polovicu sušeného mlieka, našla som tam červíka. Vyhodila som to. Rozhodla som sa, že ak budem robiť rafaelo tak až po Vianociach, lebo ma to prešlo. A keďže som nevedela či máme dosť orechov na šuhajdy prešlo som k urpatovaniu. Čiastočnému, lebo sa mi nechce (ako som už spomínala) a hlavne nemám kam tie veci dať. A do kufrov ich dávať nebudem, lebo kufor nedám na stôl alebo pod stôl a bude mi to zavadzať viac ako keď tie veci zostanú tam kde sú. Ešte musím presvedčiť našich, že to tak je a nech to neriešia... Good luck to me.

Ale aby som nevyznela úplne zle, tak som dnes okrem čiastočného upratania aj zlepila linecké a spravila osie hniezda. Či úliky. Či ako sa to volá. Teda prvý krok, teraz musia len stuhnúť a zajtra sa budú plniť. A zajtra ma čaká najviac roboty - budem stavať a ozdobovať stromček. Pravdepodobne úplne sama, ako posledné dva či tri roky.

Neviem ako ľudia naokolo, no ja sa už posledných neviem koľko rokov na Vianoce skoro vôbec neteším. Reklamy a výzdoba pomaly od leta. Stres z toho čo komu kúpiť a kedy to stihnúť. Žiadna vyhliadka oddychu. Predtým všetko vyššie zmienené potom ma väčšinou čakalo učenie. Prípadne robota. Teraz ma čaká robota a zase upratovanie. Oh yeah! Už aby bolo po tom, aby sa ľudia tešili z darčekov, aby som sa ja mohla potešiť s tých mojich and move on...

Ja sa proste cítim jak taký Grinch.





Ale nenechajte si pokaziť Štedrý deň mnou. Užite si to aj za mňa. Šťastné a veselé! A veľa darčekov, ktoré vás potešia ;)


P.S dostala som eňo ňuňo darčeky od Moňiky ... ak sa dokopem k nafoteniu všetkých darčekov tak to potom po-share-ujem

1 komentár:

  1. hadky patria k vianociam. u nas rozhodne:D

    uz ani neupratuj, to sa ti uz neoplati!!!

    ja si to tento rok strasne uzivam, po 5 rokoch mozem robit co chcem!!! a do roboty ideme az po 5 dnoch volna, take male prazdniny:)

    uz sa tesim na ostatne darceky, tento rok to vyzera zatial velmi nadejne!!:P takze good luck s tvojimi, potom ich chcem vsetky vidiet!

    OdpovedaťOdstrániť