CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

utorok 1. januára 2013

Keep Calm and Enjoy 2013

Tak a je to tu... rok 2012 skončil a začal ten s trinástkou na konci.
Dúfam, že ste mali každý takého Silvestra akého ste si želali a užili ste si ho poriadne a podľa svojich predstáv. Ten môj bol síce nudnejší, ale vyhovoval môjmu momentálnemu rozpoloženiu.
Väčšinou si nedávam novoročné predsavzatia, lebo pri mne proste nefungujú. Ale mohla by som vysloviť pár plánov, želaní alebo ako to nazvať. Chcela by som pokračovať v častejšom blogovaní, ako som to skúsila teraz nedávno. Ďalej by som chcela prestať byť lenivá a začať lepšie a svedomitejšie upratovať, naučiť sa slušne variť a normálne viesť domácnosť. Zároveň sa s drahým nepozabíjať kvôli blbostiam.
Mám pocit, že som toho chcela napísať ešte viac, ale neviem čo to bolo a tak sa vrátim k Madagaskaru 2, upratovaniu (ktoré samozrejme neskonale milujem) a čítaniu.
Vy si užite posilvestrovskú opicu a upratovanie a spamätávanie sa a ešte nemyslite na to, že od zajtra sa ide zas do roboty... ešte si užite pár hodín voľnosti a oddychujte

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára