CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pondelok 14. januára 2013

Som nemožná a lenivá svinka

... lebo sviňa je škaredé a nie som na tom tak zle. Teda som, ale nebudem to predsa priznávať, čo by som to potom bola za sviňu?
Dnes som chcela poumývať nejaký starý riad čo mi tu ešte stále kvasí a chcela som si nalakovať nechty. A spravila som čo? Holý trt! Alebo chrt? Len čumím na staré gilmorky.
A som fakt šibnutá. Mám trilión nových kníh, ktoré by som chcela prečítať. Ďalší trilión, ktoré by som si chcela prečítať znova, ale ja robím čo? Presne tak. Čumím na staré gilmorky. Však prečo nie.
Mám nehoráznu chuť na sladké. Zožrala by som všetko sladké v okruhu kilometra kebyže ma na uzde nedrží aspoň trocha zdravého rozumu a neznesiteľná predstava ako mi bude strašne zle.
Okrem toho mám tik, ktorý ma chce prinútiť aby som sa niektorých ľudí spýtala

Y U SO STUPID??

Ale vážne? Jak môžu byť niektorí ľudia tak tupí to niekedy nepochopím. Myslím, že to dokonale vystihuje obrázok, ktorý opäť koluje po FB: 
A ešte aj obrázok, ktorý za celý deň vidieť na tom sprostom FB aspoň päťkrát a keď ho potom potrebujem tak zrazu nikde nie je. Môžem to ja osrať.

A tak. Dnes to bude kratšie, lebo ako som už povedala som lenivá sviňa. Ehm svinka. A idem robiť chlapovi toasty. Aby som cítila aspoň akú takú satisfakciu.

1 komentár:

  1. Whatever passions, interests, or career paths they may choose, the ability to communicate through the written word will be at the center of all they do. http://319lvgk3vt.dip.jp http://bvmnld8jm2.dip.jp http://z4ec9kha5l.dip.jp

    OdpovedaťOdstrániť