CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

nedeľa 18. decembra 2011

Keď už mám chvíľu voľno....

A nastal čas na čo? Na dnešný príspevok :) Tešíte sa čo?
Čo som vám to chcela dnes len povedať. Jaj už viem. Celý víkend som sa usilovne učila a počítala a dnes sa mi za to dostalo odmeny. Skončila som skôr ako o ôsmej! Už o piatej som bola hotová s dnešným plánom. A som na seba hrdá. Aj keď mi posledné dva príklady nechceli vyjsť. A ja neviem kde som spravila chybu, lebo nikde nie sú výsledky. A preto sa tým teraz netrápim a užívam si, že mám voľný večer. Ak si dneska nájdem ešte chvíľku času a chuti pozriem sa na to ešte raz. No ak nie dnes tak od zajtra zase naplno celý deň a aj v utorok. A v stredu bude skúška potom posledné predvianočné nákupy a chvíľka leňošenia a doháňania iných restov a môžem sa vrhnúť na ďalší predmet. Pýtate sa, že čo tak skoro? No ďalšiu skúšku mám hneď tretieho januára a keďže sa cez Vianoce chcem venovať aj iným veciam (a hlavne ľuďom) ako učeniu, tak musím začať teraz. Lebo je toho veľa! A ja chcem/potrebujem byť skoro hotová so skúškami, aby som pohla s diplomovkou a vedúci ma konečne pochválil namiesto ustavičného brblania.
V Brne sa včera (včera? predvčerom?) objavil prvý sneh, ktorý som aj normálne videla. Ten, ktorý som videla len na jednom aute na križovatke asi pred troma týždňami proste nerátam. To mohol byť kľudne fake... Tak :D
Nedá mi to nespomenúť Vianoce, keď už sú o týždeň (už!!!). Máte už nakúpené všetky darčeky? Ja takmer. Chýba mi už len nejaká drobnosť pre drahého. A chcela by som niečo aj pre švagra zohnať, ale som z neho zúfalá. Vôbec neviem čo. Malo by to byť niečo malé vtipné nenáročné. Ach jaj... A ani neviem či mám dačo svokrovcom kupovať... Asi by som mala, ale tým už duplom neviem čo. Jaaaaj porazí ma. Vianoce by mali byť sviatkami pokoja. Podľa mňa patria medzi tie najstresujúcejšie. Minimálne to obdobie pred nimi. Keď neviete zohnať darčeky. A to ani nehovorím o tok, kedy ich ja tento rok budem baliť. V piatok popri pečení a upratovaní. Alebo v sobotu. Hmmm asi nie. Takže piatok it is. Len neviem kedy chcem stihnúť. Ach jaj. A čo vy už máte všetko?
Práve dnes pred pár minútami som zistila, že Kelly Clarkson pred mesiacom či kedy vydala nový album. A vyzerá veľmi dobre. Vypočula som si dve pesničky a sú super. Jediný album, ktorý mi od Kelly nesadol bol tretí v poradí - My December. Vybočila zo svojho štýlu a nejak mi nesadol. Okrem Never again a ešte Sober sa mi nepáčila asi žiadna. Tretí album už zas trafila. Ten sa mi páči celý. Na tento najnovším som zvedavá, pustím si ho hneď ako ma prejde momentálna mánia.  No ale už vás nebudme napísať a dávam sem obe pesničky, ktoré som si dnes vypočula + Never again :) Enjoy:


Kelly Clarkson - Never Again

1 komentár:

  1. I can speak English so don´t worry I understood everything ;)
    I love the cover of Chamber of Secrets but I don´t like the plot, too...

    OdpovedaťOdstrániť