CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 14. januára 2012

Šťastná sobota 14.

Nie, že by bol včerajší piatok 13. pre mňa nešťastný, to nie. No ani som nebola bohvieako happy, kýum som si nekúpila dve knižky. Tí, ktorí neviete sú to:

The New Girl som pre pár dňami dočítala ako ebook a som z nej nadšená. Ak chcete vedieť ako veľmi, kuk sem. Here lies Bridget je autorkiným debutom, ktorý mi bol odporučený, že sa mi určite bude páčiť, ak sa mi páčila aj New Girl. Tak som zvedavá a dúfam, že nebudem sklamaná. No ak je to napísané takým istým úžasným štýlom ako NG myslím, že nebudem ľutovať. Inak tieto dve knižky po anglicky ma vyšli len na 11,20€ a free shipping! No nekúp to!
Nejakým záhadným spôsobom sa mi podarilo zabudnúť, že vyšiel aj nový diel BBT, až bývalá spolužiačka mi to pripomenula zdieľaním videa z tohto dielu a musím povedať, že do nového roka BBT vstúpilo to správnou nohou. Tento diel bol proste úžasný, rehotala som sa ako blázon.
Ale späť k sobote. Rán sa mi síce zase nepodarilo vstať s budíkom, ale čo už. Zas až tak veľmi sa učiť nemôžem. Aj bez toho mi z Funkcionálnej analýzy II šibe (nepýtajte sa...)- Budem sa to učiť a snažiť sa pochopiť to a veľa veľa sa modliť.
Konečne sme si s drahým aj pekne pokecali na skype. AJ sme si mali čo povedať, ani jeden z nás nebol mrzutý či nevyrlý. Proste to bolo fajn. Už mi fakt chýba.
Poťahovala som si nové diely ďalších troch seriálov, ktoré pozerávam (nie vôbec nie som závislák). Menovite Once upon a time, Bones, Gossip girl.  S tým, že na GG som veľmi zvedavá, lebo koniec predošlého dielu bol taký, že OMFG??!!??
Oh a higlight dnešného dňa! Vyhrala som! Ja som niečo vyhrala! *oslavný tanec po izbe, kým tu nikto nie je* Chceli by ste vedieť čo? 2 ebooky:
BeSwitched a BeSwitched Witch od Molly Snow a vyhrala som ju u Vicky na Books, Biscuits & Tea. Keď mi od Vicky prišla na FB správa, nemohla som tomu uveriť a zírala som na obrazovku. SOm na tie knihy veľmi zvedavá, lebo vyzerajú ako sranda. Teraz len počkať, kým mi ich autorka pošle a potom naplánovať, kam ich vopchám... Nevadí, vyriešim za pochodu! Stále nechápem, že som vyhrala, lebo... no ... ja nikdy nevyhrávam. Ale možno je toto obrat k lepšiemu. Mám vyhliadnuté tri knihy, ktoré by som chcela ešte vyhrať, keby sa podarila aspoň jedna tak by som bola meganajšťastnejšia na svete. 
Jaj a konečne som si dnes po dlhej dobe nalakovala nechty. Síce len trápne jednofarebne, no nalakovala. Musela som, lebo mám konečne dlhé pekné nechty a všetky naraz. To som musela využiť. Snáď mi vydržia.
A posledné dnešné hlásenie - mám naplánované sťahovanie z Brna domov. Teším sa aj sa neteším. Teším sa preto, lebo konečne budem doma, konečne s drahým atak. No neteším sa, lebo v Brne som mala viac kľudu a určovala som si rytmus sama. A keď sa presťahujem, znamená to, že od štátnic ma delí už len jeden semester s jedným seminárom a diplomovka. Diplomovka - moja skaza. Stále to nie je dobre, ale aspoň už cca (!!) viem, kde by som mohla robiť tú zásadnú chybu, kvôli ktorej ma vedúci nechce pustiť ďalej. Teraz sa už len budem modliť a drieť, aby som to napravila. Wish me luck!
Koniec hlásenia.

P.S Vy ste mali aký piatok 13. a sobotu 14.? Stalo sa niečo zaujímavé či všetko ako obyčajne?

A na záver pesnička, na ktorú ma namotala Stormy



Pozn. Ak sa chcete o tých knižkách dozvedieť viac, len kliknite na obálky ;)

3 komentáre:

  1. Oh, knihy vyzerajú dobre, i keď sa k nim asi tak skoro nedostanem, ako sa poznám::D Ak vôbec niekedy.:D Ale cena je skvelá.^^
    A gratulujem k výhre, MILUJEM vyhrávanie.:D Zatiaľ som vyhrala tri knihy + e-book a vždy, keď to najmenej čakám.:D Takže neplánuj, čo chceš vyhrať, lebo ti to ako na potvoru nevyjde!:P:D
    Nechty ani nespomínaj, ach, vkuse s nimi čosi mám.:P Taká zaujímavá vložkaa.xP Ja viem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. New girl už som čítala a je skvelá! taká iná, ale rozhodne sa vyplatí prečítať... a Here Lies Bridget by mi mala prísť niekedy budúci týždeň tak sa na ňu tešííííím :) ak sa k nim nejako náhodou dostaneš tak určite daj šancu ;)
      ďakujem :) aj ja milujem vyhrávanie a nikdy nevyhrávam.. až na túto a jednu výnimku... asi mám veľké šťastie v láske :D
      veď aj ja.. úplne ma to irituje že nemôžu byť dlhší čas pekné a rovnako dlhé... takže vždy keď ich mám aspoň tri dni také tak sa teším jak malé dieťa :D (už mi vydržali týždeň *klop, klop*)

      Odstrániť